Novinky


  • Od dnešního dne můžete stahovat aktualizaci KSUITE 3.42. U modelů německé automobilky budete moci zapisovat řídící jednotky motoru BOSCH MED 17.7.1, BOSCH MED 17.7.2, BOSCH MED 17.7.3, BOSCH MED 17.7.5 a BOSCH MED 17.7.3.1 zcela bezpečně. Pokud vlastníte KESS V2 nemusíte kupovat žádná jiná zařízení. Stačí připojit KESS V2 násle ... Zobrazit více

  • Díky nové aktualizaci můžete se zařízením K-TAG načítat a zapisovat nejnovější řídící jednotky motoru automobilů Hyundai, Kia nebo Toyota.RD - čteníWR - zápis ... Zobrazit více

  • Díky nové aktualizaci K-SUITE 3.39 můžete nyní nvě pomocí zařízení KESS V2 číst a zapisovat řídící jednotky BOSCH MG1 automobilů BMW řady G a BMW řady F. ... Zobrazit více

  • Díky nové aktualizaci K-SUITE 3.37 pro zařízení K-TAG můžete provádět čtení a zápis dat řídící jednotky s mikrokontrolorem TC1793 bez otevírání jednotky. Máte aktivní předplatné na K-TAG master nebo Slave s aktualizací TRICORE? Nic víc nepotřebujete, není nutné přikupovat žádný hardware, kabely nebo adaptéry. Čtení a z ... Zobrazit více

  • S novou aktualizací K-SUITE 3.36 budete moci pracovat se zařízením K-TAG bez nutnosti otevření řídících jednotek, které jsou osazeny systémem BOSCH a micro TC1767. Bez nutnosti otevření řídící jednotky motoru je možné provádět čtení a zápis u výrobců automobilů FORD, HYUNDAI, JAGUAR, KIA, LAND ROVER, NISSAN, OPEL a samozřejm ... Zobrazit více

  • Díky nové aktualizaci K-SUITE 3.35 budete moci pracovat se zařízením KESS V2 přes diagnostické rozhraní na vozidlech JEEP Wrangler 2.8 CRDi, který je osazen řídící jednotkou motoru BOSCH EDC17CP27. Není tedy potřeba demontovat řídící jednotku z vozu. ... Zobrazit více

  • S novou aktualizací K-SUITE 3.34 budete moci pracovat se zařízením KESS V2 prostřednictvím diagnostického rozhraní na vozdilech BMW řady Gxx s motory2.0 Diesel a 3.0 Diesel s řídící jednotkou motoru BOSCH. Ke čtení a zápisu software potřebujete pouze standartní kabel KESS V2 o OBD2. ... Zobrazit více

  • Díky nové aktualizaci K-SUITE 3.32 pro zařízení K-TAG můžete načítat a nahrávat mnoho různých automobilů, nákladních vozů, motorek ale také lodí.S K-SUITE 3.32 jsme zavedli čtyři nové protokoly určené pro K-TAG.Bike – Plugin 1127 –Mitsubishi 33920-28K51– čtení a zápisBoat – Plugin 1129 –Mitsubishi 33920-94L30– čt ... Zobrazit více

  • S novou aktualizací K-SUITE 3.31 budete moci pracovat se zařízením K-TAG pomocí Tricore bez otevření řídící jednotky motoru. Nemusíte kupovat žádné nové zařízení. Stačí aktivovat předplatné K-TAG Master nebo Slave s aktivací Tricore - ST. Díky této aktualizaci můžete stahovat a zapisovat software řídící jednotky motoru p ... Zobrazit více

  • S novou aktualizací K-SUITE 3.30 budete moci pracovat se zařízením KESS V2 prostřednictvím diagnostického rozhraní na vozdilech MERCEDESBENZ, které jsou osazeny řídící jednotkou motoru BOSCH EDC17C46. Kromě toho jsme připraveni s novým protokolem OBD určeným pro MERCEDES BENZ vybavený řídící jednotkouuBosch MED17.7.2 a Bosch MED ... Zobrazit více

  • S novou aktualizací K-SUITE 3.28 budete moci pracovat se zařízením KESS V2 prostřednictvím diagnostického rozhraní na vozdilech MERCEDESBENZ, které jsou osazeny motory 1.6, 2.2 a 3.0 Diesel s řídící jednotkou motoru BOSCH EDC17CP57 a BOSCH EDC17C66. Pro použití tohoto nového protokolu není nutné žádné nové příslušenstv ... Zobrazit více

  • Test Drive Event je akce organizována od srdce a z automobilové vášně. Tato akce je určena pro naše jezdce, přibývající, domácí i zahraniční , pro jejich hosty a pro naše fanoušky. Máte zde jedinečnou možnost otestovat si limity svých aut i sami sebe na profesionální trati Slovakiaring v Orechová Potôň. Pro nezkušen ... Zobrazit více

  • S novou aktualizací software K-Suite 3.26 budete moci pracovat se zařízením KESSv2 na vozidlech skupiny FCA - Fiat Chrysler Automobiles, která zahrnuje mnoho známých značek, jako jsou Fiat, Jeep, Lancia, Maserati a Dodge! Nové dieselové motory které jsou osazeny řídící jednotkou BOSCH EDC17C49 a BOSCH EDC17C79 můžete nyní upravovat po ... Zobrazit více

  • Ke standartním problémům motorizací 3.0TDI nepatří pouze závady EGR ventilu a filtru pevných částic. Stále častěji řeší majitelé koncernovýchvozů problematiku selhávání ovládání klapek v sání. Klapky pro řízení proudu vzduchu obvykle nedosahují polohy spodního dorazu. Tato závada se projevuje především kolísáním ... Zobrazit více

  • Hlavnívýhody POWER GATE 3: -komunikace včeském a anglickém jazyce-požadovanouverzi řídícího softwaru si nahrajete do řídící jednotky sami,dleaktuální potřeby-nenítřeba žádný další nákladný hardware (notebook, apod.)-sohledemna možnosti velice zajímavá cena-získátevíce modifikací za cenu jedné-možnostvymazání uložen ... Zobrazit více

  • .Od této chvíle můžete číst a zapisovat přímo prostřednictvím diagnostického rozhraní pro nejnovější Land Rover osazený řídící jednotkou Bosch EDC17CP55 a MEDC17.9 ECU.Nové protokoly KESS V2ModelKWPalivo ECURange Rover3000 TDV6255 2015 EDC17CP55Range Rover3000 TDV62552016EDC17CP55Land Rover(IV)190/motorová naftaBOSCH ... Zobrazit více